onsdag 21 mars 2012

Påsken börjar närma sig

Jag har för ovanlighetens skull börjat med påskkorten i tid. Brukar inte skicka så många men de jag gör tänkte jag lägga ner lite mer energi på. Här är första alstret.

Detta är första gången jag använder mig av de små tårtpapperna. Jag har målat med distress antique linen och sedan sprayat med perfect pearl, det blev en vacker glittrande yta som tyvärr inte syns på fotografiet. en lite söt påskkanin målad med promarkers fick pryda framsidan.


 Inser nu att framsida och insida fick helt olika stilar. Men jag är nöjd med resultatet - jag blir alltid gladare när jag har lyckats göra något lite annorlunda än jag brukar.

 Upptäckte att min "handgjort av" stämpel passade perfekt framför detta söta lite tårtpapper.
Hoppas att detta kan inspirera till fler kort..
//Jenny

3 kommentarer:

  1. Vad fint kortet blev! Visst är det kul att använda de små söta tårtpapprena =) Fin personlig stämpel, jag har blivit helt beroende av mina,hihi.
    Ha en trevlig kväll!
    Kram Iffa

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag blir lika glad varje gång någon tittar in och kommenterar i bloggen, då blir det lite mer verkligt att det faktiskt är någon som tittar..;-)

    SvaraRadera
  3. ÅÅh vilken sött påskkort, stämpeln är ju så himla söt (har den också), fint med tårtpapper tycker jag :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera