måndag 30 april 2012

Bröllop

När grannarna gifter sig måste man göra sitt allra bästa. Det blev ett träd i present med dekorationer i och ett vackert kort till.

Eftersom inbjudningskortet gick i vitt och olivgrönt tog jag det som inspiration och följde det färgtemat.

 Initialerna är utstansade med Magnolia alfabetet och stämpeln med trädet är en stämpel från Vilda stamps. De underbara rosorna är inhandlade på Pysselmakaren och för att göra det hela lite lyxigare har jag gjort halvpärlor med vit Pearlmaker.



Trädtemat fortsatte inne i kortet.. Bandet i mitten använde jag till att hänga upp det i trädet.


Stämpeln med brudparet är också från Vilda stamps.
Som dekorationer i trädet gjorde jag fjärilar av tjugolappar och fäste på utstansade ovaler. På baksidorna skrev jag "kloka ord" om kärlek.  Lite tyll knöts på grenarna och naturligtvis själva kortet.


Detta var jätteroligt att göra, hoppas att man blir bjuden på fler bröllop snart..;-)
//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar