måndag 14 januari 2013

Ett ord...

...Aluminiumtejp
Ja jag vet att jag har tjatat om detta innan men det är ju så roligt och obegränsat!

I vår familj är det min man som har det största bilintresset men jag är nog oftare på biltema. Senaste besöket framkallade ett leende som ingen annan i butiken förstod, hyllan med aluminiumtejp var nästan tom, jag tog den näst sista... ;-) Dessutom hittade jag bling bling bland bildelarna, till att dekorera MC och bilar stod det i katalogen och även där var det öde i hyllan..

Den senaste tidens stämpelmålning har nu bytts ut mot dekorationstillverkning. Detta har jag tillverkat i kväll. Det som återstår är att kladda med lite färg för att få en rödbrun yta. En tanke som slog mig var att de är ganska fina som de är, kanske ska behålla några omålade.
Nog för i kväll, hoppas att orken finns i morgon kväll för att fortsätta.
//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar