lördag 24 december 2011

En liten julask

Äntligen klar med de sista julklapparna och korten. Blev lite mycket på slutet - man vill så mycket men tiden räcker inte riktigt till. Till min älskade man har jag gjort en exploading box med ett litet egentillverkat presentkort i. Han är inte lätt att köpa något till så därför får han en lite annorlunda present. Hoppas bara att han uppskattar asken, jag lovade honom att detta var det sista och att jag inte skulle sitta uppe och pyssla nu på några kvällar..;-)
 




Vikningen är mycket rolig att göra men det krävs att man tänker sig för innan man börjar så att man har tillräckligt med papper i rätt färg och mönster som matchar.

Söker man på nätet på "explosion box" hittar man många olika tutorials på hur man gör asken. Finns ganska avancerade vikningar, men jag hann tyvärr bara göra en enklare variant. Jag ska testa en lite mer avancerad vid lämpligt tillfälle.
//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar