tisdag 6 december 2011

Tiden går fort..

.. när man har roligt. Tittade på klockan och insåg att för att orka med morgondagen bör jag gå och lägga mig nu. Ska bara först...

Satt och färdigställde ytterligare några julkort. Konstaterade i går kväll att man bör välja papper och färgtema först, sedan måla sina stämpelmotiv. Så efter att ha stämplat upp en massa söta julmotiv kan jag nu välja motiv och måla i de färger som passar kortet jag håller på med. Riktigt roligt att sitta och testa sig fram till rätt färgkombinationer, men det tar tid. Känner dock att det lönar sig för jag lär mig och utvecklas mycket mer när jag inte stressar fram resultatet. Innan det blir för djupa funderingar stänger vi ner för idag och inväntar morgondagens utmaningar.
//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar