onsdag 7 december 2011

Från klarhet till klarhet

Magnoliastämpeln är färglagd med Promarkers. Efter att ha testat med olika färger och tekniker tycker jag att jag fick till det riktigt bra. Det är roligt när man ser att man blir bättre. Jag har embossat girlangerna och "God Jul". Stjärnorna är utstansade med en Martha Stewart stans. Blommorna testade jag att måla med distresser för första gången och som bling fick de en liten halvpärla i mitten. Jag har använt en Nellie Snellen stans som "fönster" för flickan att sitta i. Det mesta utav materialet är inhandlat hos Pysselmakaren.



 Jag har lagt med bild tagen med blixt och utan, kunde inte riktigt bestämma mig vilken jag skulle ta. Borde nog fixa till en lite bättre fotograferingsplats med bra ljus..
//Jenny


3 kommentarer:

  1. jätte fint kort.
    blmmorna m swirls i hörnen är super söta ch färgläggningen jätte bra.

    SvaraRadera
  2. Åh wow så snyggt, du har ju verkligen fått till det så snyggt, och girlangerna superfint som du embossat ( själv har jag inte kommit så långt att jag provat embossing men men det kommer ;)
    Kramiz Majsan

    SvaraRadera
  3. Tack!! Vad glad jag blir när ni tycker om det jag gör, suger åt mig berömmet som en svamp..;-)

    Majsan prova embossing, det blir en helt annan dimension på det stämplade motivet. Finns hur mycket som helst man kan göra. Är dessutom inte så dyrt att skaffa sig det som behövs.

    Kramar!!

    SvaraRadera