onsdag 30 november 2011

Härliga färger på ett julkort!

Nu är jag på G skulle man kunna säga, har hunnit få ett julkort klart i kväll också. Bäst att passa på medan ångan är uppe..

Hittade en bit cardstock i blått som var i lagom storlek för att vikas till ett kort och det inspirerade mig till följande:


Inspirerad av en tripp ner till Pysselmakaren nu ieftermiddag fick det bli lite utstansade stjärnor som dekoration.


Insidan blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men jag får lära av misstagen och göra annorlunda nästa gång.


Baksidan fick lite utsmyckning den också.
//Jenny

4 kommentarer:

  1. jätte härligt kort!
    har du torrembosat det guldfärgade pappret och stämplat bakgrundstexten på det svarta pappret själv?
    mvh/nina

    SvaraRadera
  2. Tackar!!

    Pappret med text på är ett köpt designpaper från Inkido och det silvriga pappret (färgerna visas inte rätt..)är också köpt - ska vara handgjort stod det.. Hoppas inte du blev besviken nu Nina..

    SvaraRadera