söndag 20 november 2011

Länge sedan..

..jag bloggade. Har känt stress över att jag inte publicerar tillräckligt mycket och ofta. Jag har dock kommit fram till att detta är min blogg och den speglar hur mitt liv ser ut. Ibland hinner jag inte med att pyssla på ett tag men sedan blir det en hel del på en gång. På sistone har det inte funnits tid med allt förberedande inför min sons kalas, men nu när de är överstökade borde det gå att få lite egen tid igen.
Hans födelsedagskort blev ok men inte något som jag stolt presenterar här, men jag kan visa bild på de påsar som jag gjorde till godispåsarna till barnkalaset. Hittade inspiration på nätet där en tjej beskrev hur hon gjorde enkla påsar med hjälp av en kartong, precis som om man skulle slå in ett paket. Jag kommer tyvärr aldrig ihåg att anteckna källan, borde nog bli bättre på det..:-(


Det kommer mera!
//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar