tisdag 29 november 2011

Julkort med mistel

De senaste kvällarna och dagarna har jag försökt att sätta mig ner och måla upp lite stämplade motiv för att förbereda till julkorten. Men ombytlig som jag är var jag tvungen att få till ett julkort nu i kväll, känns bättre då av någon anledning..

 Jag har använt hörnstansar från Nellie Snellen på julpappret och stämpeln är färglagd med Promarkers. "Bären" är gjorda med röd Pearlmaker och sedan sprayade jag alltihop med Perfect pearls blandat med vatten.

En söt stämpel från Popcorn the Bear som jag också har målat med Promarkers fick pryda insidan av kortet.

Jag är ingen bra fotograf (som ni nog redan har märkt..) men hoppas att bilderna gör kortet rättvisa. Ännu ett julkort avklarat, nu är det bara att ta itu med nästa!
//Jenny

3 kommentarer:

  1. Åh så fint julkort, och på insidan var ju så fint med söta Popcorn!!!

    SvaraRadera
  2. Tackar!! Försöker att förnya mig och testa nya saker så mycket det går.

    SvaraRadera