lördag 21 januari 2012

Fotoframkallning

Har inte blivit så mycket pyssel på sistone, tiden har lagts på annat. Barnens far har börjat jobba heltid igen efter höstens pappaledighet så det faller mig att hämta och lämna hos dagmamman. Denna förändring tar på allas krafter men jag hoppas att vi snart har vänt oss vid det nya.

Vid denna tid på året brukar vi gå igenom de kort vi har tagit under föregående år för att skicka på framkallning. Jag brukar passa på att välja ut de kort som jag vill scrappa med/om. Brukar alltid hitta några riktigt fina på barnen som jag vill förstora upp. Jag ska på en scrapträff om en vecka och hade väl tänkt att hinna framkalla en del tills dess, får se hur många timmar framför datorn man pallar med...
Borde fortsätta med nu..
//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar