tisdag 31 januari 2012

Lördagens LO

I lördags var jag och ett helt gäng härliga tjejer på pysselträff hos Pysselmakaren. Vi hade supertrevligt som vanligt och lite fick jag gjort också.


Lilltjejen är tacksam att ta kort på, hon blir alltid så bra (men man är kanske lite partisk ;-)
Det här kortet fångade henne på pricken för hon är inte stilla många sekunder åt gången. Jag hade först lite svårt att bestämma mig för hur LO:n skulle se ut, men när jag rotade i högen med mönstrade papper och hittade detta föll allt på plats. Bokstäverna är utstansade med Magnolia alfabet.



Jag tyckte att papperet var så fint i sig att det inte behövdes så mycket dekoration men lite blommor förhöjer och ger ett mindre platt intryck.
//Jenny

6 kommentarer:

  1. Vilken härlig LO! Fotografiet är helt underbart, vilken sötnos! :-)

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Jag gillar alfabetet. Var kan man få tag på det tro?

    SvaraRadera
  3. Tackar, ja hon är en liten busig sötnos.

    Lotta: Alfabetet heter Quickutz/Lifestyle Magnolia Grand alfabet CC

    SvaraRadera
  4. Vilka fina grejer du gör! Det var Carina K som tipsade mig om din blogg. Alltid kul att hitta fler bloggar att inspireras av.

    SvaraRadera
  5. Tack Mia, det värmer.
    Har inte hunnit scrappa så mycket på ett tag men jag uppdaterar bloggen så nart det blir något klart!

    SvaraRadera