söndag 24 juni 2012

Födelsedagskort

 På en träff hos Pysselmakaren tidigt i våras fick jag lära mig en ny kortvikning (kommer tyvärr inte ihåg vad den hette men finns säkert på nätet) och det kan man ju inte låta bli att testa.


Kanten är stansad med en Martha Stewart som jag tycker är så fin (tyvärr inte min..) Testade att glittra upp kanten lite och det blev ok. Hade glömt att man får detta överallt efteråt så till och med mobilen glittrade någon dag efteråt..;-)


Det mönstrade papperet är från Maja Design.


Stämpeln med den coola tjejen är från Whimsey stamps, Kenny K collection. Halvpärlorna runt kanten är Pearl Pen och grattisstämpeln är från Landstoken.





  En mycket fin liten stämpel från Landstoken - "Till en underbar vän. Tack för att du finns."

Jag har lite svårt med stora tomma ytor, (något som märks i vårt hus..) därför fick det bli en liten utstansning för att hålla fast bandet på baksidan.
//Jenny

1 kommentar:

  1. Jättefint kort! Så detaljrikt och välarbetat! En fröjd för ögat!

    SvaraRadera