onsdag 20 juni 2012

Funderingar

Satt uppe en stund i går kväll och pysslade,  har en underbar vän som fyller år i morgon. Fick till ett kort som jag la på lådan tidigare i dag (hoppas att det kommer fram). I ett svagt ögonblick fick jag för mig att jag skulle använda glitter. Det blev fint men detta glitter fastnar ju överallt! Till och med mobilen glittrar lite i lila... Tänkte försöka lägga ut lite bilder i morgon, har inget bildredigeringsprogram installerat på datorn ännu. Det måste vara dagens ilandsproblem...

Idag testade jag och barnen att cykla till dagmamma och jobb. Gick bättre än jag trodde att få med mig alla och allt på cykelkärran på morgonen. Cykeldatorn visade på 3 mil när vi kom hem och det känns i kroppen. Men det är en skön känsla så vi cyklar i morgon också!
//Jenny 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar