onsdag 27 juni 2012

Midsommar 2012

Vädret var fint ända till kl 18 så det blev en torr dans kring midsommarstången i år. Intresset från barnen var väl så där, de ville hellre gunga, men roligt hade vi när vi klippte björkris och plockade blommor till stången. Mellan alla nysningar (gräsallergiker) gjorde jag två kransar som jag trodde att de ville ha i håret men det var inte många sekunder de var på huvudet... Är inte riktigt nöjd med resultatet, hade kunnat göra den bättre om det inte hade varit för allergin. Det fanns inte ork eller engagemang mellan nysattackerna, men det får bli bättre nästa år och huvudsaken är ju att vi hade en stång att dansa kring.

Pappa spelade så fint, stämningen var supertrevlig! Jag tycker att det är jätteroligt när pappa spelar och jag sjunger, det tar fram många fina barndomsminnen och värmer i hjärtat. Det finns videobevis på att jag, mamma och svärmor sjunger och dansar men det är icke officiellt material...:-)









Hoppas att nästa midsommar blir lika bra!      
//Jenny



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar