måndag 14 maj 2012

Äntligen..

.. har jag kommit igång med trädgårdsarbetet. Jag brukar välja att blunda för hur mycket det är att göra där ute men nu gick det inte längre. Gräset började bli lite väl högt även om vi bor en bit ut på landet och ingen ser hur långt det är.. Gräset är nu klippt och mossrivningen är påbörjad, vi har mycket mossa i gräsmattan..

Idag har det blivit lite mer gjort pga att jag har fått förmånen att vara hemma denna veckan med barnen. Får se vad vi hittar på i morgon, verkade vara några grannbarn som ville leka. Jag njuter i alla fall i fulla drag att kunna hitta på vad vi vill, inte behöva ställa väckarklockan och kunna sitta en stund extra på kvällen och pyssla...

Jag fortsätter med mitt mjölkkartongsprojekt och fyller på i det inlägget så fort något mer blir klart.

Njut av våren!! (åtminstone ni som inte lider av allergi..;-))
//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar