måndag 14 maj 2012

Mjölkkartonger forts.

Mjökkartongsprojektet fortsätter. Tidsramen justerades lite och eftersom jag fick lite mer tid på mig har jag knåpat ihop lite fler altrade karonger. Här hemma diskas alla fil- och mjölkkartonger ur, för man vet ju inte när andan faller på. Barnen tycker det är kul att få testa lite också..


Jag har försökt att testa olika sätt att stänga den "uppfällbara" varianten, med olika bra resultat. Men alla blev bra till slut i alla fall.


För att göra öppningen finare har jag stansat (Martha Stewart) ut en spets och sedan distressat den till en nyans som passar pappret.



 Förhoppningsvis ska dessa vara till salu sista helgen i maj inne i Växjö stad.
Ska fylla på med bilder allt eftersom jag blir klar med flera. Måste ta en liten funderare hur nästa ska se ut..
//Jenny

2 kommentarer: