torsdag 24 maj 2012

Nu har den torkat

 Jag hann pyssla klart kartongen från i går kväll!! Eller som man ska säga  - jag tog mig tid. Denna har jag gjort lite "tjejjigare", kunde inte låta bli att sväva ut lite i det puttinuttia på en. Vi får se om detta blir uppskattat eller inte passar alls till ändamålet




 Det blev lite pearlmaker i swirlform med lite små rosor och bling som dekoration. Och lite fler swirls, jag gillar det men det kanske redan har märkts.. ;-)

Nu hoppas vi bara på fint väder tills på lördag där dessa mjölkkartonger ska ställas ut till försäljning i samarbete med tjejerna från Bloggen Livstid. De andra kartongerna kan man se här.

Nu får det nog bli sängen, om jag börjar på ytterliga en nu kommer jag att vara uppe halva natten och det är inte bra om man ska orka jobba i morgon. Är det vuxenpoäng att komma på detta eller är jag bara tråkig?
//Jenny


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar