fredag 16 september 2011

Coolt foto

Ibland lyckas man ta riktigt bra fotografier. I detta fall har min man tagit ett kort på sonen genom en bilruta. Jag kunde naturligtvis inte låta bli att scrappa denna bild.


Till denna LO hittade jag ett mönstrat papper som matchade färgerna på fotot. Papperet är vackert i sig så jag ville låta det synas. I stället öste jag på med blommor och bling.


Tim Holtz skylt tycker jag passar utmärkt som journalingruta. Skylten hänger i egenhändigt gjorda kedjor som jag har böjt till av koppartråd, pyssligt men roligt att göra. Lite blommor med stickles och en bil fick bli dekorationer.


Efter mycket plockande och velande fram och tillbaka valdes dessa blommor ut till swirldekorationen i hörnet.
Detta är nog den mest "flickiga" LO:n i Williams album men han tyckte att den var mycket fin..
//Jenny

2 kommentarer: