onsdag 14 september 2011

Första pysselträffen

Har i kväll fotograferat några av de LO som jag har gjort på barnen. Lite blandad kvalitet kanske men man kan se min utveckling.

Kamerakvinnan har lite kvar att lära men hoppas att det går att se vad de föreställer. När dessa LO:s gjordes hade jag dessutom inte riktiga kort framkallade utan fick skriva ut lite bilder på den egna skrivaren, kvaliteten blir naturligtvis därefter..

Dessa två var mina första "riktiga" LO:s. De skapades på min första pysselträff med inspiration av två olika tävlingsutmaningar.


Utmaningen var att bara använda orange, brunt och gult. Plockade lite höstlöv i trädgården som fick bli en del av designen. Fötterna och texten är stämplade. (William provar sin pappas skor på bilden)


Till denna LO var utmaningen att bara använda cardstock, man fick inte använda mönstrat papper. Tycker fortfarande att denna blev mycket bra i all sin enkelhet.
//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar