måndag 5 september 2011

Dagens läxa

Det sägs att man ska lära sig något nytt varje dag, i så fall har vi betat av några nu i kväll..

  • Billiga penslar ÄR dåliga (trodde att de skulle duga till mig men nej det gör de inte = ge till barnen.)
  • Det blir INTE snyggare ju mer distress och chalk man tar. Fick slänga och börja om :-(
  • Doodz är ju superbra, att jag inte har börjat med dessa tidigare!
  • Inte lätt att blanda papper och tyg men ohh så roligt och utmanande.

Testat glossy accent för att piffa till knappar, tänkte spruta lite glimmer mist ovanpå i morgon. Målade dem med som sagt mindre bra penslar så jag avvaktar resultatet..

Sammanfattningsvis måste jag säga att det har varit en mycket givande dag. Känns alltid bra att ha kommit så här långt, min LO med mixed media design är snart klar, behöver sova på saken tills i morgon för att få till det där sista. Dags att varva ner och vila inför en ny dag.
//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar