måndag 12 september 2011

Pysselhelg!

Nu till helgen ska jag på pysselträff hos Pysselmakaren. Det ska bli så kul!! Barnvakt är ordnad för länge sedan. Som småbarnsförälder är det helt underbart att få spendera en hel helg med bara andra vuxna och rå om sig själv. Detta är mitt sätt att ladda batterierna, enda "problemet" är att jag brukar vilja pyssla ännu mer efter en sådan här helg, det är som en drog! Jag får så mycket inspiration och nya idéer att man skulle behöva en pysselhelg efter pysselhelgen för att ta vara på all denna energi och alla nya saker man har lärt sig... Ska plocka ihop lite olika "kit" att ta med till träffen för att försöka vara lite mer effektiv denna gång än jag brukar. Tar nog ändå med alldeles för mycket prylar..

Just nu knåpar jag lite på ett tre-årskort till ett barnkalas som vi ska på om några veckor. Dessutom har jag börjat på en ny LO. (Bilder kommer så snart den är klar) Ska till Ullared i morgon så det dröjer nog någon dag innan jag får tid till att scrappa, men kanske får med sig något roligt hem.. Ska sätta mig en stund med kortet innan det är dags att stupa i säng.
//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar