lördag 3 september 2011

Lite sent men..

.. har ju som sagt precis börjat blogga så jag fyller på med lite av varje. Här är ett studentkort/present som en släkting till mig fick i våras när hon tog studenten.


Exploading box tror jag att det kallas, denna vikning. Det tog mig ett tag att bestämma mig för hur jag skulle göra, visste att jag ville göra något speciellt men inte hur. Var länge inne på en ask av något slag och hittade till slut denna vikning av en slump. Att sedan försöka anpassa den så att det lilla paketet i mitten fick plats är det jag tycker är roligast! Jag har försökt att framhäva de fina papperna med distress stickles och pearl maker. Några blommor måste ju med naturligtvis och några utstansade fjärilar. Både på baksidan och innuti lådan har jag skrivit ordspråk om livet och om att vara student.






Som sagt, lite sent men studentkort behövs nästa år också, hoppas att detta kan inspirera någon!
//Jenny

1 kommentar:

  1. Åh det kortet är hur fint som helst! Har sparat det för att ta upp och kolla på det när jag behöver det :)

    Kram Julia!

    SvaraRadera